Часто задані питання
У цьому розділі ми постаралися відповісти на запитання, які у вас можуть виникнути під час оформлення замовлення на сайті
KROSBERY.COM.UA


ДОСТАВКА


1.1. Чи є у вас самовивіз;  Доставка кур'єром або відправка посилок в іншу країну?

Доставка здійснюється лише на відділення "Нової Пошти" по всій території України. 
Самовивозу та доставки кур'єром у нас немає.

  1.2. Коли надішлете посилку?  Чи зможете відправити сьогодні?

Посилки відправляються з понеділка по п'ятницю, протягом 24 годин після підтвердження замовлення. 
При підтвердженні замовлення до 13:00, посилка з великою ймовірністю буде відправлена ​​того ж дня.  Але можуть виникнути непередбачені, незалежні від нас обставини (велика завантаженість складу, технічні неполадки або збій програмного забезпечення тощо), які можуть затримати надсилання посилки, тому в крайньому випадку вона буде відправлена ​​наступного робочого дня.

1.3. Які терміни доставки?

Доставка перевізником "Нова Пошта" здійснюється протягом 1-3 днів, в залежності від дальності розташування вашого міста від міста відправлення посилки.  Орієнтовні терміни доставки ви можете дізнатися на сайті "Нової Пошти".

1.4. Скільки днів посилка буде на відділенні Нової Пошти?

Термін зберігання посилки у відділенні "Нової Пошти" - 5 календарних днів. 
На 5-й день ваша посилка буде автоматично повернена відправнику без можливості продовження терміну зберігання. Щоб уникнути таких ситуацій, просимо вас оформляти замовлення в потрібні для вас терміни і своєчасно приходити на відділення за посилкою.

1.5. Коли прийде номер ТТН?

Повідомлення з товарно-транспортною накладною (ТТН) вам прийде в день надсилання посилки після 20:00.

1.6. Як дізнатися, де зараз моя посилка?

Відстежити статус та місцезнаходження посилки можна на сайті "Нової Пошти".

ОПЛАТА


2.1. Які варіанти оплати товару?

У нас передбачено 2 варіанти оплати товару
Повна передплата на картку ПриватБанк або МоноБанкОплата післяплатою на відділенні "Нової Пошти" з внесенням мінімальної передоплати за доставку.
Докладніше про способи оплати ви можете прочитати в розділі
"Оплата та доставка".

2.2. Чи можна мені, будь ласка, надіслати замовлення без внесення передоплати?  Я точно заберу.

Усі посилки надсилаються лише після внесення передоплати за доставку.  Це пояснюється такими причинами:

1. Ви підтверджуєте серйозність своїх намірів купити товар, а не просто переглянути його на відділенні НП;
2.Ви не скасуєте своє замовлення наприкінці робочого дня, коли посилка вже відправлена;
3.Наші низькі ціни обумовлені тим, що не включають додаткову націнку на покриття витрат за незабрані посилки, що робиться виключно для вигоди наших клієнтів;
4. Якщо ви не впевнені у розмірі, процес обміну відбудеться набагато швидше, адже ви зможете відразу ж на відділенні відмовитися від отримання посилки, а ми вже наступного дня надішлемо вам іншу посилку з необхідним розміром.

2.3. Я не робитиму жодної передоплати, якщо ви зацікавлені продати мені свій товар, відправляйте без передоплати.

Ми часто чуємо у відповідь різні варіанти цієї фрази і просимо помітити, що наші умови вироблені багаторічним досвідом online-продажів.
Щоб уникнути шахрайства з боку конкурентів та несумлінних клієнтів, ми змушені зробити умови саме такими.  Вони однакові всім клієнтів, т.к. кожен клієнт нам однаково важливий і дорогий.
Якщо ви не погоджуєтесь з нашими умовами - це ваше право, значить ми не ваш магазин.

2.4. Де гарантія, що ви надішлете товар?

Ми дійсно зацікавлені в тому, щоб відправити вам замовлення, щоб воно вам сподобалося і ви залишилися задоволені, і розповіли про нас своїм знайомим, друзям, щоб ви робили покупки у нас знову і знову. 
Для цього ми щодня оновлюємо асортимент, отримуємо відгуки від клієнтів, ведемо сторінку в Instagram, удосконалюємо та прискорюємо процес обслуговування клієнтів, доповнюємо та редагуємо інформацію на сайті. 
Для будь-якої людини має бути зрозуміло, що подібна робота не може проводитися з метою обману чи шахрайства.
Ми будуємо з покупцями довгострокові, довірчі відносини, тому будь-які аспекти роботи нашого інтернет-магазину, ви можете прокоментувати в розділі "Відгуки" у нас на сайті.

2.5. Як внести повну оплату/передплату за доставку?

Реквізити банківської картки вам будуть надіслані у повідомленні після обробки замовлення.
Передоплату за доставку можна внести будь-яким зручним для вас способом: переказ через додаток Privat24/Monobank, оплата через касу банку, через термінал, переказ з картки іншого банку.
Просимо звернути увагу, що при переказі може стягуватися комісія, тому обирайте найбільш комфортний для вас спосіб переказу, враховуючи, що на рахунок повинна бути зарахована повна сума передоплати, зазначена в повідомленні.

2.6. Хто оплачує доставку?

Доставка оплачується покупцем.  В окремих випадках оплату доставки за товар перебирає магазин.  Детальніше в розділі "Обмін і повернення".

2.7. Я вже вніс передоплату за доставку, чому на "Новій Пошті" сума вказана більше, ніж я очікував?

У повідомленні, яке надходить від "Нової Пошти" вказується повна сума оплати, яка включає три окремі платежі:
Сума післяплати (вартість товару, яка буде меншою, ніж ціна на сайті, на суму внесеної вами передоплати).
Вартість доставки (варіюється в межах від 50 до 80 грн. залежно від ваги/об'ємної ваги посилки).
Відсоток післяплати за переказ грошей, що дорівнює 20 грн.  + 2% від суми переказу.
ПРИКЛАД РОЗРАХУНКУ:

Ціна кросівок, які замовили на нашому сайті – 1 890 грн.;

Сума передоплати, внесеної клієнтом – 140 грн.;

Сума, що залишилася до оплати - 1 750 грн.  + Доставка за тарифом НП;

у повідомленні від "Нової Пошти" зазначено суму до оплати - 1885 грн. яка включає в себе 1 750 грн за товар
80 грн - Вартість доставки, та 55 грн - Відсоток післяплати за переказ грошей.

2.8. Як заощадити та не переплачувати за післяплату?

Ви можете здійснити повну оплату за товар на картку ПриватБанк, у цьому випадку на відділенні Нової Пошти вам потрібно буде сплатити лише послугу доставки посилки.

ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ:


3.1. Куди скаржитися, якщо виникла проблема?

Скарги приймаються виключно письмово на Viber/Telegram/Instagram.  Якщо у вас виникли проблеми з доставкою/оплатою тощо. Сформулюйте ваше запитання та напишіть нам повідомлення. 
Скарги щодо товару приймаються до розгляду лише з фото товару.
Просимо вас дотримуватися норм ділового спілкування в листуванні з менеджером. 
Нецензурна лайка, грубість та погрози не сприяють прискоренню розгляду вашого питання.
Ми завжди намагаємося в максимально короткий термін вирішити вашу проблему, якщо така виникла.

3.2. Хто оплачує доставку у разі обміну/повернення товару?

Доставка оплачується покупцем під час обміну/повернення товару належної якості.  В окремих випадках доставці оплачує магазин.  Детальніше в розділі "Обмін і повернення".

3.3. Як обміняти чи повернути товар?

Заявки приймаються виключно письмово на Viber/Telegram. 
У телефонному режимі запити не розглядаються. 
Це дозволяє зберігати всю інформацію в листуванні, щоб уникнути непорозумінь. 
Детальніше в розділі
"Обмін і повернення".

3.4. Що робити, якщо не підійшов розмір?

якщо ви внесли передоплату за доставку, ви можете відмовитися від отримання посилки на відділенні "Нової Пошти", написати нам в Viber/Telegram/Instagram для оформлення заявки на обмін;якщо ви сплатили та забрали ваше замовлення, у вас є можливість протягом 14-ти днів здійснити обмін.докладніше в розділі "Обмін і повернення".

ЗАГАЛЬНІ


 5.1. Ви продаєте оригінал?

Ми ніколи не обманюємо клієнтів

З 2018 року займаємося оригінальною реплікою - ціна репліки, якість оригіналу
 Всім нашим клієнтам перш ніж оплатити даємо можливо помацати та поміряти товар, щоб самі відчули нашу якість

5.2. Як оформити замовлення?

Всі замовлення приймаються через сайт або Viber/Telegram/Instagram.  Детальніше в розділі "Як замовити?".

5.3. Як отримати додаткову консультацію?

Ми вже постаралися дати відповіді на питання, які у вас можуть виникнути. 
Якщо ви не знайшли потрібну інформацію щодо товару, а також у розділах "Оплата та доставка", "Обмін і повернення", "Підбір розміру", "Знижки та бонуси", "Як замовити", ви завжди можете написати або зателефонувати нам за телефонами, вказаними  на сайті.

5.4. Як визначитися із розміром?

Якщо ви не впевнені у вашому розмірі, то найнадійніший варіант його дізнатися - це заміряти довжину устілки способом, вказаним на нашому сайті в розділі "Підбір розміру".

5.5. Як отримати знижку?

Для отримання персональної знижки вам потрібно бути зареєстрованим користувачем на сайті та здійснити покупку на суму від 1500 грн. 
Докладніше про накопичувальну систему знижок ми написали в розділі "Знижки та бонуси".

⚠️
Просимо вас помітити, що за статистикою, щоб прочитати опис товару, вам потрібна одна хвилина та ще три, щоб ознайомитись з інформацією, яка вже вказана на сайті. 
Витративши максимум п'ять хвилин, ви дізнаєтеся всю необхідну для вас інформацію,
швидко-оформлене замовлення, гарний настрій, нашу подяку за увагу і величезний плюс до карми !
Слава Україні🇺🇦🫶🏻