KROSBERY who you are?

Хто ми такі ?

У НАС НЕМАЄ ІСТОРІЇ. ЗА НАМИ МАЙБУТНЄ...

Ідея створення магазину з'явилася навесні 2018.
Тут Ви не знайдете якоїсь красивої історії.
Ми просто вирішили зробити крутий магазин, який буде не такий як інші.
Ми захотіли зробити магазин KROSBERY з кросівками
які підкреслюють індивідуальність свого власника.

Чим же ми все-таки виділяємося?
Кожен хто з нами працює не перший рік і замовляють тільки у нас, скажуть це обслуговування: ми ніколи не будемо намагатися щось вам "впарювати" заради продати!

"Погане взуття - це, як їжа низької якості. Після покупки на Вас чекає суцільне розчарування і ризик завдати шкоди здоров'ю. Тому, купуйте якісне взуття, яке буде приносити Вам, максимальний комфорт і задоволення"

Ми завжди будемо на боці нашого клієнта.
Якщо потрібно відправити пізніше або відкласти товар, відправити пару розмірів/пар і тд.

Доставка
Ми розуміємо наскільки важливо якомога швидше отримати і приміряти свої нові кросівки.
Саме тому ми відправляємо Новою Поштою 6 днів на тиждень, з дня на день!
Після відправки Ви отримаєте СМС повідомлення з номером товарної накладної.
На сайті Нова Пошта за отриманим номером ТТН можна відстежити місцезнаходження відправлення.
Приблизний час від відправлення до прибуття - менше 48 годин.

Більш докладно ви можете прочитати в розділі : Доставка

Повернення та обмін
З поверненням і обміном у нас проблем ніколи не було, іноді навіть доводиться вмовляти клієнтів, оскільки досить багато людей при поверненні відчувають певний дискомфорт.

Я Вам наведу випадки, за яких можливе повернення:
* покупка не принесла вам задоволення
* ви прийшли додому, поміряли ще раз і "щось не те"
* вам не підійшов колір прошивки під загальний outfit
* повний місяць/фази припливу і відпливу/спалахи на сонці
Але є винятки:
* собака з'їла кросівок, але другий як новий!
* 14 днів (але якщо товар пролежав 15 днів або більше і ніхто його не чіпав, то зателефонуйте нам, і ми все вирішимо)

Більш докладно ви можете прочитати в розділі: Повернення та обмін

НАШІ ПРИНЦИПИ: 
Бути вірними собі та своїй аудиторії
Якість важливіша за кількість; 
Не забувати свої принципи.